Monday 19 January 2009

TUTUR HATI KEKANDA

Tulisan ini adalah hasil tangan kekanda sulung keluarga PS, Fathiah (Kak Yah). Banyak benar pengorbanan yang telah dilakukannya untuk adik-adik yang lapan orang lagi. Bukan mudah menjadi anak sulung, lagi pula lahir dalam keluarga yang agak besar. Semoga setiap pengorbanan yang dihadiahkan kepada kami mengiringi kebahagiaan demi kebahagiaan dalam hidupmu, Kak Yah. Sungguh setiap dari kami pasti merindui saat-saat sekeluarga makan bersama walau tak seberapa.

salam untuk waqi

salam untuk adik yang satu
aku tahu sukarnya hidupmu
aku sedar sesaknya fikiranmu
aku kagum akan kekuatanmu
aku kaget fikirkan ketakupayaanku
aku tak berdaya membantu dari segi itu
aku juga merangkak sepertimu
aku pohon kefahamanmu
aku pinta teruskan ketabahanmu
aku doakan yang terbaik buatmu
aku faham benar susahnya kamu
aku arif benar senangnya kamu
aku harapkan yang bahagia sahaja untukmu
aku rindu kamu

-moga dalam lindunganNya selalu-
http://www.fathifaith.blogspot.com

19 Januari 2009 (3.40 pm)
Playford Road, London.

No comments: